Η Δολοφονία του Νίκου Σεργιανόπουλου

Είναι Τετάρτη 7.40 το πρωί και το ημερολόγιο δείχνει 4 Ιουνίου 2008. Έχει ξημερώσει μία όμορφη, ηλιόλουστη, καλοκαιριάτικη μέρα, και οι πρωινοί τηλεθεατές των ενημερωτικών εκπομπών που ανοίγουν τους δέκτες τους βλέπουν να προβάλλονται σκηνές από την κωμική σειρά «Δύο Ξένοι». Αυτή τη φορά όμως δεν θα ευθυμήσουν με τις θανατηφόρες ατάκες της Ντένης Μαρκορά, ούτε με τις συγκρούσεις του ερωτευμένου «κύριου Μαρκορά» με την ανόητη, αλλά πανέμορφη Μαρίνα Κουντουράτου.

Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, το απόλυτο αρσενικό και  ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος, μέσα στο διαμέρισμά του στην οδό Μετεώρων 14 στο Παγκράτι.  Η είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο.

Η ήσυχη γειτονιά γεμίζει με κινητά συνεργεία τηλεοπτικών καναλιών και όλοι τρέχουν μήπως μάθουν κάτι παραπάνω. Πλάνα σε ανθρώπους που του μιλούσαν κάθε μέρα, που τους χαιρετούσε. Όλοι είναι σοκαρισμένοι, οι κάτοικοι της περιοχής, η οικογένειά του, οι φίλοι του, οι συνάδελφοί του, οι θαυμαστές του, οι άγνωστοι που το μάθαιναν τυχαία. Πιο σοκαρισμένη απ όλους, είναι η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, η οποία πήγε λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και  βρήκε τον 56χρονο ηθοποιό στο σαλόνι στο πάτωμα ολόγυμνο, σφαγμένο, μέσα σε μία τεράστια λίμνη αίματος.

Η αυτοψία

Από την επιτόπια έρευνα των ανδρών της εγκληματολογικής υπηρεσίας τα ευρήματα ήταν αρκετά και ενδιαφέροντα. Η είσοδος του διαμερίσματος, ήταν παραβιασμένη από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί. Στον χώρο βρέθηκαν διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, μαζί με ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες θα σταλθούν για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικά.

Το θύμα έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, Φίλιππος Κουτσάφτης, διαπίστωσε ότι έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει. Ο ηθοποιός δέχτηκε 21 μαχαιριές.

Το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα και αποτελούσε τεμάχιο, ενός σετ όμοιων μαχαιριών μέσα σε ξύλινη βάση, που ήταν τοποθετημένη στον πάγκο του νεροχύτη.

Στο πάτωμα υπήρχαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού, που ξεκινούσαν από το σημείο όπου ήταν πεσμένος ο ηθοποιός, και οδηγούσαν στο μπάνιο. Επίσης εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.  Ο δράστης είχε ερευνήσει όλους τους χώρους, γεγονός αντιληπτό από τα συρτάρια, τις ανακατεμένες ντουλάπες και τα πράγματα που ήταν πεσμένα στο πάτωμα. Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του.

Οι άντρες της Ασφάλειας εκτός της οικίας του Σεργιανόπουλου, προχώρησαν σε έλεγχο του αυτοκινήτου του ηθοποιού, και στο σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου επίσης βρέθηκαν υπολείμματα ουσιών. Ζητήθηκε άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες.

Ιατροδικαστική έκθεσή

Στην έκθεσή που θα συντάξει μετά την διενέργεια της νεκροψίας Ιατροδικαστής ο Φ. Κουτσάφτης θα αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: «Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση».

Διαπιστώθηκε:

  1. Στο βιολογικό υλικό παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της
  2. Στο βιολογικό υλικό παρουσία αναλγητικού φαρμάκου
  3. Στα ούρα παρουσία αντικαταθλιπτικού, αντιψυχωσικού και βλεννολυτικού φάρμακου
  4. Στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού κάνναβης.

Και καταλήγει: «Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα».

Οι έρευνες

Οι άντρες της Ασφάλειας κάνουν αναδρομή στο παρελθόν του ηθοποιού για να βρουν στοιχεία που να τους οδηγήσουν στο σωστό μονοπάτι, και εξιχνιάσουν την άγρια δολοφονία. Ο Νίκος Σεργιανόπουλος συνελήφθη στις 2 Δεκεμβρίου 2007 όταν έπεσε σε μπλόκο της αστυνομίας στην περιοχή του Κολωνού για κατοχή ναρκωτικών ουσιών καθώς στο αμάξι του εντοπίστηκαν 35 γραμμάρια κοκαΐνη. Δήλωσε «εξαρτημένος χρήστης» και αφέθηκε ελεύθερος, όμως από αυτά τα 35 γραμμάρια ξεκίνησαν οι τόνοι της λάσπης και κοινωνικής κατακραυγής, απόρροια της οποίας ήταν η απομόνωση του ηθοποιού που τον οδήγησε σε βαριά κατάθλιψη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σταματήσει το αλκοόλ και τις ουσίες.

Μαζί με την αποκάλυψη της σύλληψη για τα ναρκωτικά, παράλληλα αποκαλύφθηκε ότι ο ηθοποιός είχε προτίμηση στον αγοραίο έρωτα τον οποίο αναζητούσε στις κακόφημες πιάτσες της Αθήνας και στους αλλοδαπούς άντρες της Ομόνοιας, της Κουμουνδούρου, και της Πλατείας Βικτωρίας…

Οι μάρτυρες που κλήθηκαν να περιγράψουν τον χαρακτήρα του, μίλησαν για έναν άνθρωπο ήσυχο, πράο και τρυφερό, όμως παράλληλα κάποιοι άλλοι μίλησαν για τον επικίνδυνο τρόπο που βίωνε την σεξουαλικότητά του, το πάθος για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.

Ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι τους τελευταίους μήνες πριν τον θάνατο του ήταν παρανοϊκός από την κοκαΐνη και πίστευε ότι τον παρακολουθούν, ενώ η συμπεριφορά του απέναντι στους αγοραίους εραστές του ήταν υποτιμητική. Έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα στην διάθεση τους οι αστυνομικοί της δίωξης ανθρωποκτονιών άρχισαν εκτεταμένες έρευνες και αναζητήσεις για την διαλεύκανση της στυγερής δολοφονίας.

Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί.

Η κατάθεση της οικιακής βοηθού

Η Μαρία-Λουΐζα, που τα τελευταία τέσσερα χρόνια φρόντιζε το διαμέρισμα του ηθοποιού στην της οδό Μετεώρων, κατέθεσε ότι η σχέση που είχε αναπτυχθεί ανάμεσα σε εκείνη και τον 56χρονο δημοφιλή ηθοποιό, ήταν μια σχέση αμοιβαίας εκτίμησης και αγάπης χωρίς ίχνος υποκρισίας. Μπορεί να ήταν ένας άνθρωπος με απίστευτα ερωτικά πάθη αλλά ήταν τρυφερός, αξιοπρεπής και πάνω απ’ όλα δίκαιος.

Εκτός από τις ιδιαιτερότητες του ηθοποιού, τις οποίες υποχρεώθηκε να αναφέρει περιέγραψε τις καθημερινές στιγμές που είχε ζήσει δίπλα στον ηθοποιό.  «Τον είχα σαν πατέρα μου» είπε στην προανακριτική της κατάθεση στην Ασφάλεια η 27χρονη διαζευγμένη γυναίκα και μητέρα ενός ανήλικου κοριτσιού. «Ο κ. Νίκος μου είχε αδυναμία και με αγαπούσε πολύ, με πρόσεχε σαν παιδί του. Με είχε βοηθήσει με δικηγόρους, όταν εγώ ήμουν στη διαδικασία του διαζυγίου μου. Όταν πήγαινα στο σπίτι του για να καθαρίσω, κάποιες φορές συζητάγαμε για διάφορα θέματα. Ο ίδιος μου είχε πει μάλιστα κάποια στιγμή για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και συγκεκριμένα μου είπε «ξέρεις, Μαρία, εγώ είμαι gay».

Του είχα πει ότι εγώ δεν είχα πρόβλημα με τις προτιμήσεις του αυτές. Κάποιες φορές έβρισκα και άσπρη σκόνη, μάλλον ναρκωτικά, και επειδή τον αγαπούσα και εγώ σαν πατέρα μου, όταν συζητούσαμε, προσπαθούσα να τον πείσω να το κόψει. Εκείνος απαντούσε «θα το κόψω, Μαρία, αφού κατάφερα και έκοψα το ποτό, αυτό δεν είναι τίποτα».  Ο άτυχος ηθοποιός, ανεξάρτητα από την ιδιαιτερότητά του, είχε αρχές, όρια και αναστολές.

Ο Νίκος Σεργιανόπουλος ήταν άρχοντας και υπεράνω χρημάτων, μάλιστα σεβόταν το μεροκάματο των άλλων και ήταν ακριβοδίκαιος όπως αποκαλύπτει στην κατάθεσή της η οικιακή βοηθός του. Σύμφωνα με την κατάθεση της γυναίκας, η περιπέτεια της σύλληψής του για ναρκωτικά έγινε η αιτία να μετρήσει τους φίλους του και αυτούς που στάθηκαν στο πλευρό του. Ένας από αυτούς, ήταν και ο 40χρονος «μόνιμος φίλος» του Παναγιώτης. Δάσκαλος στο επάγγελμα, ο οποίος «εξαφανίστηκε» όταν ο Νίκος Σεργιανόπουλος συνελήφθη και περνούσε δύσκολες ώρες στα κρατητήρια της Ασφάλειας. Ο πολυετής δεσμός τους «ακυρώθηκε» γιατί, ο δάσκαλος τον παράτησε στην Ασφάλεια φοβούμενος μήπως εκτεθεί και χάσει τη δουλειά του…» «Στην Ασφάλεια είχε έρθει μόνο ο Αλέξανδρος Ρήγας, τον οποίο είδα μόνο μία φορά και το όνομά του μου το είχε πει ο κ. Νίκος», κατέληξε η μάρτυρας.

Κατάθεση Α.Ρήγα

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αλέξανδρος Ρήγας, είχε γνωρίσει το θύμα την άνοιξη του 1997 σε ένα καφέ πριν του κάνει την πρόταση να συμμετέχει στους «Δύο ξένους». Με τον ηθοποιό διατηρούσε μια «συναισθηματική» σχέση, και όχι ερωτική, όπως θα τονίσει. Συνέχισα να μένω στο σπίτι του για αρκετό χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα μέχρι τα τέλη του έτους 2002, σε μία ημιμόνιμη βάση. Μετά το τέλος του σίριαλ “Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη” είχε αραιώσει η επικοινωνία μας, μέχρι που χάθηκε τελείως κάθε επαφή».

Ξαναβρεθήκαμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, τον Δεκέμβριο 2007, όταν τον Νίκο τον είχαν συλλάβει για τα ναρκωτικά. Το περιστατικό αυτό το έμαθα μέσω ενός κοινού γνωστού μας, ο οποίος με ενημέρωσε τηλεφωνικά και ήρθε και με πήρε από το σπίτι και πήγαμε μαζί στο Αστυνομικό Τμήμα Κολωνού που ήταν κρατούμενος ο Νίκος. Ήταν λίγο αμήχανος στο τμήμα, κάναμε κάποια κουβέντα, αν χρειάζεται κάτι, αν θέλει φαγητό, συζητήσαμε για τους δικηγόρους και προσπάθησα να του συμπαρασταθώ όσο μπορούσα τόσο στο τμήμα όσο και τις επόμενες ημέρες, μέχρι που πήγε στο δικαστήριο και εγώ εκεί έδωσα κατάθεση υπέρ του.

Μετά την απόφαση της μη προφυλάκισης είχαμε κανονίσει να βγούμε μαζί αλλά και με τον Μάκη Προβατα και τον δικηγόρο του Νίκου, τον Αλέξη Κούγια, για φαγητό. Τελικά η συνάντηση αυτή δεν έγινε. Από τότε, λοιπόν, μέχρι και πριν από τρεις εβδομάδες περίπου με τον Νίκο δεν ξαναβρεθήκαμε, αλλά κάποιες φορές μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Τελευταίο τηλεφώνημα ήταν πριν από τρεις εβδομάδες».

Η σύλληψη

Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες και στις πιάτσες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα. Πενήντα μια ημέρες μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει τον δράστη..

Ο 30χρονος Γεωργιανός Νταβίντ Μουρτχικνέλι θα συλληφθεί από άνδρες του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας στην πιάτσα της πλατείας Βικτωρίας, όπου επέστρεψε για να βρει νέους πελάτες. Το μοιραίο λάθος του είχε γίνει, ανοίγοντας ταυτόχρονα τον δρόμο για τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές, οι οποίες επιφορτίστηκαν να λύσουν το μυστήριο της δολοφονίας που συντάραξε το πανελλήνιο.  Μαζί με τον φερόμενο ως δολοφόνο προσήχθησαν δύο ακόμα άτομα, κουρδικής καταγωγής, τα οποία φέρεται ότι του πρόσφεραν όλο αυτό το διάστημα καταφύγιο.

Ο 30χρονος παρά τις πιέσεις των αστυνομικών και τα επιβαρυντικά στοιχεία που παρουσίασαν εις βάρος του αρνιόταν πεισματικά να ομολογήσει το φρικτό έγκλημα που συνέβη τα μεσάνυχτα της 4ης Ιουνίου. Όμως, ήδη είχε ταυτοποιηθεί αποτύπωμά του που βρέθηκε σε σκεύος στο σπίτι του Νίκου Σεργιανόπουλου, αποτύπωμα του δείκτη του δεξιού χεριού που βρέθηκε πάνω σε τοίχο του σπιτιού, καθώς και οι πατημασιές αίματος που βρέθηκαν επίσης στο σπίτι του θύματος.

Ύστερα από εισαγγελική εντολή πάρθηκε γενετικό υλικό του φερόμενου ως δράστη και στάλθηκε για εξέταση προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση DNA με το υλικό που περισυνέλλεξαν από τον τόπο του εγκλήματος και συγκεκριμένα με το σάλιο που βρέθηκε στα αποτσίγαρα και τα άδεια κουτάκια μπίρας.

Ο Γεωργιανός Νταβίντ Μουρτχικνέλι ήταν παλιός γνώριμος των αστυνομικών αρχών, καθώς το 2006 είχε συλληφθεί για απόπειρα κλοπής και είχε απελαθεί από τη χώρα. Μάλιστα, είχε ζητήσει την ίδια χρονιά τη χορήγηση πολιτικού ασύλου, κάτι που δεν έγινε. Έτσι, επέστρεψε παράνομα στη χώρα, όπου άρχισε να εκδίδεται, κυρίως στην πιάτσα της πλατείας Βικτωρίας, για να μπορέσει να ζήσει.

Εκεί τον «ψάρεψε» και ο ηθοποιός, ο οποίος του έδειχνε και ιδιαίτερη προτίμηση, καθώς, όπως προέκυψε από καταθέσεις, δεν είχαν συναντηθεί μόνο το μοιραίο βράδυ της δολοφονίας.  Στην ασφάλεια όπου οδηγήθηκε και μπροστά στα στοιχεία που προέκυψαν, ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε στο κρεβάτι να έχει παθητικό ρόλο.

Η ομολογία

Σύμφωνα µε τον Μουρτχικνέλι, ο Σεργιανόπουλος τον είχε συναντήσει ξημερώματα της ημέρας της δολοφονίας, την ώρα που περνούσε από την Πλατεία Βικτωρίας πηγαίνοντας στη δουλειά του, στα ναυπηγεία. Είπε ότι παραπλανήθηκε από τον ηθοποιό, ο οποίος του υποσχέθηκε χρήματα και γυναίκες, προκειμένου να τον πείσει να τον ακολουθήσει στο διαμέρισμα. Τελικά στο διαμέρισμα, όπως κατέθεσε, υπήρχε µόνο κοκαΐνη, που χρησιμοποίησε και έπεσε σε λήθαργο. Όταν ξύπνησε, ο Σεργιανόπουλος τον απειλούσε µε μαχαίρι, απαιτώντας στοματικό έρωτα. Ακολούθησε πάλη και ο φόνος.

«Ναι, εγώ τον σκότωσα», είπε με απουσία συναισθήματος ο Μουρτχικνέλι. «Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας».

Το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό σεξ, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας. Ο δράστης είπε επίσης ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες.

Παραδέχτηκε ότι φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού, τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο. Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί.

Ο Δράστης μετά την ομολογία του οδηγήθηκε στις φυλακές Κορυδαλλού με τις κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοχρησία, παράνομη είσοδος στη χώρα και με κανένα ελαφρυντικό.

Η δίκη

Στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 ο 30χρονος Νταβίντ Μουρτχικνέλι θα καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου. Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, ο Γεωργιανός κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση που τέλεσε σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ληστεία, οπλοχρησία, και παράνομη είσοδο στη χώρα.

Με την έναρξη της διαδικασίας οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής κ. Γιώργος και Αλέξης Στεφανάκης υπέβαλαν αίτημα στο δικαστήριο για τη διεξαγωγή της δίκης κεκλεισμένων των θυρών. Όπως είπαν οι δύο δικηγόροι από τη δημοσιότητα της δίκης κινδύνευε όχι μόνο η μνήμη του θύματος αλλά και το σύνολο της οικογένειάς τους που θα γίνει θέαμα, όπως είπαν. Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα.

Πρώτος μάρτυρας κατέθεσε ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας κ. Φίλιππος Κουτσαύτης ο οποίος αναφερόμενος στο γεγονός το χαρακτήρισε “σφαγή”. Όπως είπε ο μάρτυρας το θύμα έφερε πολλαπλά πλήγματα μαχαιριού στο λαιμό και στη θωρακική χώρα, και τόνισε ότι κανένα από τα τραύματα δεν ήταν μεταθανάτιο. «Ότι έγινε έγινε μέσα σε δύο τρία λεπτά». Σύμφωνα με τον κ. Κουτσάφτη το θύμα έφερε και τραύματα αμύνης, τα δάχτυλα, όπως είπε, καθώς προσπάθησε να αποφύγει το όργανο που το χτυπούσε. «Πήγε να πιάσει το μαχαίρι για να αποφύγει τα χτυπήματα και κόπηκε».

Τέλος, ο κ. Κουτσάφτης κατέθεσε ότι από την εξέταση του βιολογικού υλικού του θύματος βρέθηκε κοκαΐνη και μεταβολικές ουσίες.

Στην συνέχεια ακολούθησαν καταθέσεις μαρτύρων οι οποίες στην κυριολεξία έβγαλαν στην δημοσιότητα λεπτομέρειες που «κρεμάσανε στα μανταλάκια» των περιπτέρων και στα ΜΜΕ την ζωή του Νίκου Σεργιανόπουλου.

Η υπεράσπιση

Η υπεράσπιση του Μουρτχικνέλι βασίστηκε στο επιχείρημα το οποίο υποστήριξε από την αρχή της σύλληψης του ο Μουρτχικνέλι, ότι το έγκλημα έγινε γιατί θίχτηκε η σεξουαλικότητα του, επιρρίπτοντας όλη την ευθύνη στον αδικοχαμένο ηθοποιό.  Ο Σεργιανόπουλος μόλις μπήκαν στο σπίτι είπε στον Γεωργιανό να κάνει χρήση κόκας και να γδυθούν για να περιμένουν τις γυναίκες. Ο Μουρτχικνέλι σαν παρθένος οργανισμός στις ναρκωτικές ουσίες τον πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησε είδε μπροστά του τον ηθοποιό να τον απειλεί με ένα μαχαίρι στο λαιμό ζητώντας του να του κάνει στοματικό έρωτα.

Ο Μουρτχικνέλι μετά τον φόνο προσπάθησε να κρύψει τα ίχνη του. Έκανε μπάνιο, έπλυνε το μαχαίρι του φόνου και την προσπάθεια του να ανοίξει την πόρτα να φύγει διαπίστωσε ότι είναι κλειδωμένη. Τον έπιασε πανικός και με κάποιον τρόπο την έσπασε. Κάτι το οποίο δεν έγινε αντιληπτό από κανέναν ένοικο της πολυκατοικίας.

Υπέρ του δράστη μίλησε κοινωνιολόγος και τον περιέγραψε ως έναν άνθρωπο εξαθλιωμένο και ότι έπεσε θύμα εκμετάλλευσης. Εξήγησε ότι η ομοφυλοφιλία στην Γεωργία είναι ταμπού και αν είσαι παθητικός είναι η μεγαλύτερη ντροπή. Έτσι όταν έγινε η επίθεση από τον Σεργιανόπουλο έπαθε σοκ και γι’αυτό τον σκότωσε. Οι πιο σημαντικές μαρτυρίες ήταν από δύο μάρτυρες που δεν ξαναβρέθηκαν και κατέθεσαν στην αστυνομία. Ο ένας είχε δει πολλές φορές στην πλατεία Βικτωρίας και δεν του είχε κάνει καλή εντύπωση. Ο δεύτερος είπε ότι ο Σεργιανόπουλος είχε ξανά φύγει μαζί του το προηγούμενο βράδυ του φόνου. Διάλεγε τους συντρόφους του από την πιάτσα και ήθελε να τους ταπεινώνει.

Η Καταδίκη

Τον Νοέμβριο του 2009 ο Νταβίντ Μουρτχικνέλι  κρίθηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο ομόφωνα ένοχος για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ληστεία, παράνομη οπλοχρησία και παράνομη είσοδο στη χώρα. Του αναγνωρίστηκε κατά πλειοψηφία το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου και καταδικάστηκε σε 20 χρόνια φυλάκιση, ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, η εισαγγελέας, κυρία Χουδετσανάκη, έκανε αναίρεση της απόφασης, πιστεύοντας ότι το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου δεν ισχύει και ζήτησε να καταδικαστεί χωρίς ελαφρυντικά σε ισόβια.

Εφετείο

Τον Απρίλιο του 2013 θα ξεκινήσει στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών η εκδίκαση της υπόθεσης της δολοφονίας του Ν.Σεργιανόπουλου  σε δεύτερο βαθμό, μετά την έφεση που άσκησε ο εισαγγελέας στην πρώτη δίκη το 2009. Μετά από αναβολές, τελικά τον Ιούνιο του 2013 με συντριπτική πλειοψηφία το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο για ανθρωποκτονία από πρόθεση, χωρίς να του αναγνωρίσει κανένα ελαφρυντικό καταδικάζοντας τον σε ισόβια κάθειρξη, ανατρέποντας την αρχική ποινή των 21 ετών που του είχε επιβληθεί πρωτόδικα. Ο Μουρτχικνέλι θα ασκήσει μέσω του δικηγόρου του έφεση.

Στον Άρειο Πάγο

Στις 3 Δεκεμβρίου 2015 το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου θα απορρίψει την αίτηση του Μουρτχικνέλι με την οποία επιδίωκε να αναιρεθεί η απόφαση του Μικτού Ορκωτού Εφετείου που του είχε επιβάλλει την ποινή ισόβιας κάθειρξης για την δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου στις 3 Ιουνίου 2008 μέσα στο σπίτι του  στο Παγκράτι. Αυτό σημαίνει ότι  η απόφαση του Δευτεροβάθμιου Κακουργιοδικείου για τον Δαυίδ Μουρτινέλι, καθίσταται  οριστική και αμετάκλητη. Το  Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου έκρινε ότι η καταδικαστική απόφαση για τον Γεωργιανό έχει πλήρη, ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.

Φονιάς για δεύτερη φορά

Στις 27 Ιουνίου 2021 τα φώτα της δημοσιότητας θα πέσουν για μία ακόμη φορά στον δολοφόνο του Ν. Σεργιανόπουλου. Ο 43χρονος Γεωργιανός, Νταβίντ Μουρτχικνέλι , επιτέθηκε με αυτοσχέδιο μαχαίρι στον ομογενή συγκρατούμενο του, στις φυλακές Αγιάς Χανίων, καρφώνοντας του το στην καρδιά.

Στις φυλακές έσπευσε ασθενοφόρο και οι διασώστες προσπάθησαν να κρατήσουν στην ζωή τον τραυματισμένο Γεωργιανό, όμως υπέστη ανακοπή και διακομίστηκε νεκρός στο νοσοκομείο Χανίων.

Ο δράστης σε δύο χρόνια θα συμπλήρωνε τα 15 έτη κράτησης και θα αποφυλακιζόταν, όμως μετά από την επίθεση αυτή, θα παραπεμφθεί σε δίκη για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως.

Την ίδια μέρα προσπάθησε να βάλει τέλος στην ζωή του, όμως ανεπιτυχώς, τον πρόλαβαν οι φύλακες, και τα τραύματα του ήταν επιπόλαια.

 

Επιμύθιο

Ο Νίκος Σεργιανόπουλος ήταν ένας κλειστός άνθρωπος που βίωνε τη σεξουαλικότητα του με τον δικό του τρόπο. Ότι έκανε το έκανε μόνο για να ικανοποιήσει τον εαυτό του χωρίς να ενοχλήσει κανέναν. Τα προσωπικά του δεδομένα βγήκαν στη φόρα. Ευαίσθητες πληροφορίες για τη ζωή του έγιναν πρώτη είδηση.

Στα ΜΜΕ κυριάρχησε μια αδιανόητη διαπόμπευση του ηθοποιού τα οποία κατακρεούργησαν τον ηθοποιό για άλλη μια φορά. «Έγκλημα πάθους», «οι εραστές του», συνόδευαν κάθε είδηση που αφορούσε τη δολοφονία του, ενώ οι σεξουαλικές του προτιμήσεις, ο χαρακτήρας του και οι συνήθειες του αποτέλεσαν ουκ ολίγες φορές «πιασάρικους» τίτλους για το φρικτό έγκλημα.

Ένας απίστευτος κανιβαλισμός και δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας που πάσαρε λεπτομέρειες  με τους ερωτικούς του συντρόφους, τις πιάτσες που σύχναζε και τις ερωτικές του προτιμήσεις συνεχίστηκε για καιρό, αμαυρώνοντας την μνήμη του ηθοποιού. Η ίδια τακτική, άλλωστε, είχε ακολουθηθεί και στη δίκη του εγκλήματος.

Ο τραγικός θάνατος του Νίκου Σεργιανόπουλου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως σπίθα, που πυροδότησε μία σειρά γεγονότων, που σημάδεψε, όσους αγαπημένους ανθρώπους του, είχε δίπλα του.

Μετά την δολοφονία του γνωστού ηθοποιού, στις 9 Οκτωβρίου 2009 ο θάνατος θα χτυπήσει την οικογένεια Σεργιανόπουλου για δεύτερη φορά.  Η αδερφή του Νίκου Σεργιανόπουλου, Ευρυδίκη Παπαθεοδώρου, θα αφήσει την τελευταία της πνοή χτυπημένη από την επάρατη νόσο, πριν προλάβει να δει την καταδίκη του ανθρώπου που δολοφόνησε τον αδερφό της.

Στις 27 Ιουλίου 2011 θα φύγει από την ζωή ο γαμπρός του Νίκου, Χρήστος Παπαθεοδώρου μετά από τριετή μάχη με τον καρκίνο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης.

Ο τραγικός επίλογος γράφτηκε στις 9 Οκτωβρίου 2012, όταν έφυγε από την ζωή η μητέρα του Νίκου, η Νικολέττα Σεργιανοπούλου, ακριβώς την ίδια μέρα με την κόρης της, με διαφορά τριών ετών…

 

 

Μπορείτε να ακούσετε την ηχητική απόδοση της υπόθεσης της δολοφονίας του Νίκου Σεργιανόπουλου , στο Κανάλι του Μενέλαου Γεωργίου  με τον τίτλο ” Εγκλήματα που συγκλόνισαν” , όπου την παρουσιάζει με τον δικό του, μοναδικό τρόπο, και έχει κάνει πραγματικά καταπληκτική δουλειά, παρουσιάζοντας τις υποθέσεις που έχουν συγκλονίσει την χώρα. Για να την ακούσετε, απλώς πατήστε το play, για να μεταφερθείτε κατευθείαν στο κανάλι του Μενέλαου πατήστε αριστερά στον τίτλο της ιστορίας, ή στον σύνδεσμο πιο πάνω, για να απολαύσετε και άλλες συγκλονιστικές υποθέσεις.

Πηγή: espresso, newsit, protothema, star channel

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to top
Close
Browse Tags